הסוד ששינה את חיי

לפני מספר שנים, איפשהו במחצית השניה של 2015, יצא לי לשוחח עם חבר ילדות שתמיד היה בשבילי סוג של מנטור, וראיתי עליו שכל מה שהוא רוצה הוא משיג ומה שהוא משיג הוא מצליח בו. הוא המליץ לי על סרט שנקרא "הסוד". 

"מה? אבל אני לא כזאת רוחנית, עזוב נו.." הייתה ישר התגובה שלי. והוא פשוט אמר לי לראות, ואני אבין כבר הכל.

באמת שהסקרנות ישבה עליי וכבר למחרת מצאתי את הסרט, ישבתי וצפיתי בו. חייבת לציין, שהסרט ממש ריתק אותי! וכבר אפילו התחלתי ליישם את השיטות והרעיונות כמו יצירת לוח חזון והוקרת תודה על מה שכן יש לי. כמובן, שהתהליך ארוך, ויש לי עוד הרבה מה ללמוד, אבל איזה כייף זה לצאת מהלופ שהייתי בו עד הסרט! 

הסרט בעצם מאגד מספר אנשים שאימצו את השיטה, מספרים עליה ומביאים דוגמאות מהחיים האישיים שלהם לשינוי: בריאות, זוגיות, עושר ואפילו השפעה על סביבה. וכמובן, נותנים את העצות שלהם איך ומה כדאי לעשות כדי לחיות חיים של שפע והרמוניה. לדעתי, סרט שחובה לצפות בו! יותר מזה.. חבל שלא מראים לנו אותו בימי בית הספר. אם את יותר בקטע של ספרים, אז יש גם ספר! 

הרעיון המרכזי בסוד, זה שמה שאנחנו חושבים עליו, מדמיינים אותו ומאמינים בו – חייב לקרות, אולי לא עכשיו.. אולי לא השנה, אבל זה ייקרה. נכון, זה נשמע ממש מוזר ולא הגיוני, אני הייתי שם! זאת שהייתה שלילית כל חייה.. זאת שתמיד חשבה טוב קרה רע וזאת שקרה לה טוב רק כשחשבה על הרע מכל.. ואני מודה, שזה הליך מאוד לא פשוט, ואני עובדת על זה עד היום. מה שכן יכולה להגיד, שבסופו של דבר את מתחילה להבין שמה שקרה, כנראה קרה לטובה, ואם עדיין לא ראית את זה, את עוד תראי 🙂 

 

 

הנושאים המרכזיים שמדברים עליהם:

  • פנימיות – איך לגרום לעצמי להעלות ביטחון? להפסיק משהו שלא עושה לי טוב? להפסיק לפחד. 
  • זוגיות – רובנו מרגישים מלאי חרטא על עבר מסויים, לפעמים משפיע עלינו גם היום בבחירת בן זוג. אז איך מושכים את הבן/בת זוג האידיאלי? 
  • כסף – איך להתקדם בקריירה? לעשות משהו שאוהבים בלי לפחד? איך היקום עוזר לי לקבל כסף שאני רוצה? או צריכה לקבל? 
  • סביבה – החלק הכי קשה.. הרי כולנו רוצים שלום עולמי, כולנו שואפים לעולם הרמוני, אבל מאז שנולדנו מחדירים לנו לראש פחד ושנאה. לו רק כולנו נתאחד ונשאף יחד להרמוניה, איזה עולם מקסים יהיה לנו… אישית, הפחתתי עניין בחדשות. 

מאז, התחלתי לשים לב שהמון דברים אשר קרו לי בעבר ולקחתי את זה בדרמטיות, פתאום התחלתי להבין למה זה קרה לי ומה למדתי מזה לפעם הבאה. לא רק זה, גם שיחות עם חברים שצפו בסרט מספרים על מקרים אישיים שלהם איך הסרט (או הספר) שינה את חייהם, ואף הציל אותם. התחלתי גם לקרוא ספרים בנושא המיינדסט וכלכלה פיננסית, ושמתי לב שבהרבה מהספרים כותבים בדיוק את הדברים האלו. לתת כדי לקבל, לחשוב חיובי, לשנות גישה.. הרי המעשה כבר נעשה, אז למה לא להסתכל על מה שטוב? 😉 

השארת תגובה